7. ledna 2014

Kocour má rád cvičení?

Ufff. Konečně mám tu dřinu za sebou.
      Jsem spocená,červená jak rajče,ale šťastná,že to mám za sebou.Jsem na sebe hrdá! (:D)
Po celých pětačtyřicet minut cvičení mě se zájem pozoroval naše kočka kocour.Myslela jsem ,že ho moje cvičení fuňení a skákání s otřesi baráku viděsí,ale ne,dokonce vrněl !!!.(V minulém životě byl určitě sportoveček)
Fotka po cvičení

Jinak mám strašnou chut na čokoládu(Milka,mnamky),ale místo toho chroupu mrkev.To je pech,co?

Mějte se krásně.:)


2 komentáře:

  1. kup si čokoládku s alespoň se 70% kakaa, a to si můžeš dát, je to dokonce zdravé :-) kostička denně :-) ale jen s vysokým podílem kakaa :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To ja si zas chroupala cokoladu :D pro radost !

    OdpovědětVymazat

Za každý komentář mooc děkuji♥